Lokaal werk

In 2006 trok de N-VA in Bertem in kartel naar de gemeenteraadsverkiezingen. Dat leverde onze partij een zitje in de gemeenteraad op. In 2012 wilden we beter doen. Daarom richtten we begin 2011 een eigen N-VA-afdeling op in Bertem. Na anderhalf jaar hard werken konden we op 14 oktober 2012 met een volledige lijst met sterke kandidaten aan de verkiezingen deelnemen.  Met een prachtige score van 18% werden we door de kiezer beloond.  Met 4 gemeenteraadsleden en 2 OCWM-raadsleden stonden we, vanuit de oppositie, ten dienste van de inwoners van Bertem, Leefdaal en Korbeek-Dijle.  Bij de gemeenteraadsverkiezingen in oktober 2018 behaalde de N-VA opnieuw 18%, maar dit leverde maar 3 zitjes op in de gemeenteraad, opnieuw in de oppositie.

Wilt u ook mee Vlaanderen vorm geven? Wilt u uw stem laten horen in een partij die weegt op het beleid? Wilt u mee gestalte geven aan een modern Vlaams-nationalisme? Elk N-VA-engagement maakt het ons mogelijk om verder te bouwen aan een onafhankelijk Vlaanderen en een sociale, democratische en rechtvaardige samenleving!